wtorek, 2 października 2012

Wyniki candy!!!

MooNat :4 września 2012 16:42
Wszystkiego najlepszego urodzinowego, dużo słońca i ciepłych chwil :D Oczywiście staję w ogonku, tak mi się marzą lniane woreczki na grzyby suszone, takie z motywem prawdziwkowym, albo rydzowym... a nuż mi się uda wygrać o magiczny płyn:D



Oto szczesliwa osoba wylosowana przez mojego synka. Kochana, bedziesz mogla zrobic sobie wymarzone woreczki na grzybki :))) Prosze o kontakt na mój mail.

Dziekuje wszystkim za udzial w mojej zabawie, za zagladanie na mój blog i zawsze cieple i przemile komentarze. Mam nadzieje, ze nadal bedziecie do mnie zagladac, a kolejne CANDY juz pod koniec listopada- bedzie cos Swiatecznego. Zapraszam :))




9 komentarzy:

  1. Gratulacje dla szczęśliwie wylosowanej :)Dzięki za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni, a ja dziękuję za miłą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Garatuluję! Dziekuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, będziemy u MooNat cudności oglądać;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Szczęściary.Dziękuję za super Candy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dokladnie juz nie moge sie doczekac co MooNat pokaze gratulacje

    dzieki za zabawe

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziękuję, dziękuję z całego rozentuzjazmowanego, uradowanego serducha!!! Bardzo się cieszę i już szukam odpowiedniego motywu do nadruków, no i szyje woreczki :) Uściskuję też mocno synka, ależ mi niespodziankę sprawiliście oboje, niech Wam się szczęści i moja radość jak kolorowa piłeczka do Was wróci razem z jakowąś miłą, przesympatyczną niespodzianką!:)
    Pozdrawiam ciepło, jutro wieczorkiem napiszę maila! :)
    ach, dziękuję dziewczyny za gratulacje:*

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za komantarze- to mily slad Waszych odwiedzin :)))